Dieta na Cellulit

Kategoria:

99.00 

Ilość Dni: 7
Ilość posiłków w ciągu dnia:
5
Kaloryczność: 1600 kcal lub 2500 kcal
Możliwość powtarzania: Tak
Czas wysłania: do 12h
Plan dietetyczny zawiera:

📋  7-Dniowy Jadłospis
🛒  Lista Zakupów
📝  Wydruk na Lodówkę

Wyczyść

Czym jest dieta na cellulit – antycellulitowa?

Być może występowanie cellulitu nie jest chorobą, jednak to przypadłość, która dotyczy wielu kobiet i jest sygnałem od naszego organizmu, że mogą występować pewne zaburzenia w sposobie odżywiania. Większość przypadków występowania cellulitu, nie jest skutkiem odziedziczonych genów, lecz popełnianych błędów w codziennym żywieniu i nawodnieniu naszego ciała. Czy jesteś gotowa na nasz produkt dieta na cellulit? Czekają Cię duże zmiany.

Na czym polega dieta przy problemach z cellulitem?

Dieta na cellulit to jadłospis, który ma na celu poprowadzenie Cię w prawidłowym wyborze odpowiednich produktów spożywczych, wskazaniu zdrowych, zbilansowanych posiłków, które wyodrębnia te produkty, które są najbardziej pożądane w walce z cellulitem. Ponadto dowiesz się, które produkty należy bezwzględnie wykluczyć, aby efekty były jak najszybsze. W największym skrócie to, co powinniśmy wyeliminować na początku naszej drogi o idealne ciało – to wszystkie przetworzone produkty z dużą ilością tłuszczy trans, soli, cukru, które są odpowiedzialne za wywoływanie stanów zapalnych organizmu. Powyższe zasady żywieniowe nie mogą mieć zastosowania, gdy twój plan dietetyczny wymaga diety żołądkowej lub innej diety zdrowotnej.

Dbamy o dostarczanie wyłącznie naturalnych produktów, warzyw, owoców, tłuszczy i źródeł pełnowartościowego białka. Zwracamy uwagę na produkty pełnoziarniste z dużą ilością BŁONNIKA, który usprawni pracę jelit i pomoże w usuwaniu toksyn z organizmu – grube kasze, ryże, makarony, płatki, otręby, ciemne pieczywo.

Bardzo istotną rolę pełni dostarczanie niezbędnych witamin, makro i mikroelementów mających korzystny wpływ na ciało i skórę: witaminy A, B, C, E, PP, POTAS, CYNK, MAGNEZ, ŻELAZO, które jest szczególnie istotne także w diecie na anemię – które zadziałają oczyszczająco przez usuwanie toksyn! Następnie odbudowa kolagenu! Aż wreszcie odpowiednie nawodnieniu organizmu, przez dostarczanie odpowiednio dużej ilości wody 2,5-3 litrów oraz eliminację napojów działających odwadniająco (mocna kawa, herbata, alkohol).

Dlaczego warto rozpocząć dietę antycellulitową?

Wraz z dietą na cellulit otrzymujesz kompleksowy jadłospis, który nie tylko pomoże Ci się uporać z tą nieprzyjemną dolegliwością, ale również zadbać o wprowadzenie zdrowych zasad i zbilansowanego odżywiania każdego dnia.

Cellulit to bolączka wielu z nas. Głównie dotyczy kobiet i pojawia się w najmniej, pożądanych miejscach naszego ciała. Niestety ciągle jeszcze próbuje się z nim walczyć wyłącznie za pomocą kosmetyków. Ważne jednak, aby zdać sobie sprawę, że odpowiednia dieta ma znaczący wpływ na wygląd naszej skóry, włosów, czy paznokci. Tak więc to, co jemy oraz co i w jakich ilościach pijemy, znajduje odzwierciedlenie w wyglądzie naszego ciała i kondycji skóry.

Porzeczkowa 14b | 55-002 Kamieniec Wrocławski
Pon-Sob: 9:00-18:00

Bądź na Bieżąco

Dodaj swój adres email i otrzymuj powiadomienia o nowościach i promocjach.