Dieta na Płaski Brzuch

Kategoria:

99.00 

Ilość Dni: 7
Ilość posiłków w ciągu dnia:
5
Kaloryczność: 1600 kcal
Możliwość powtarzania: Tak
Czas wysłania: do 12h
Plan dietetyczny zawiera:

📋  7-Dniowy Jadłospis
🛒  Lista Zakupów
📝  Wydruk na Lodówkę

Wyczyść

Czym jest dieta na płaski brzuch?

Kto z nas nie pragnie płaskiego i jędrnego brzucha? Oprócz tego, że jest to problem kosmetyczny, nadmiar tłuszczu z brzucha stanowi poważne zagrożenie dla zdrowia. Tłuszcz na naszym brzuchu jest prawdopodobnie największym celem, który pragniemy osiągnąć wybierając diety odchudzające. Zdrowa dieta wraz z ćwiczeniami może pomóc w utracie wagi i uzyskaniu płaskiego brzucha. Kluczem jest wybór planu, który odpowiada Twoim potrzebom i jest nastawiony na długoterminowy sukces. Dobrą wiadomością jest to, że istnieje wiele pysznych potraw, które mogą pomóc Ci zrzucić te kilogramy i stopić tłuszcz bez konieczności stosowania „wymyślnych” diet z internetu, które gwarantują szybki efekt. Oczywiście diety takie są nie skuteczne ponieważ jedyne co mogą zagwarantować to efekt jo-jo.

Mimo to, chociaż dieta i ćwiczenia są kluczowymi elementami utraty wagi, ważne jest, aby zrozumieć, że wiele innych czynników odgrywa rolę. Jeśli kilkakrotnie zmienisz styl życia, np. Na przykład wystarczająca ilość snu, powstrzymywanie stresu, nawodnienie itp. Może mieć znaczący wpływ na metabolizm, tkankę tłuszczową na brzuchu, masę ciała i ogólny stan zdrowia.

Czy ciężko uzyskać efekt płaskiego brzucha?

Wiele osób na całym świecie może zdrowo się odżywiać i chodzić do klubu fitness, ale nadal borykają się z problemem wałków tłuszczu na brzuchu. Pozbycie się tłuszczu z brzucha nie jest tak łatwe, jak się wydaje gdy czytamy artykuły na blogach trenerek fitness. Badania medyczne pokazują, że osoby z mniejszą ilością tłuszczu brzusznego trzewnego – tłuszczu otaczającego narządy mają mniejsze ryzyko cukrzycy typu 2 i chorób serca. Utrata tłuszczu z brzucha nie tylko sprawi, że staniesz się zdrowszy, ale także pomoże Ci dobrze wyglądać i poczuć się lepiej.

Nie ma jednego cudownego składnika diety, który rozpuści tłuszcz z żołądka, ale pokarmy takie jak warzywa, owoce, orzechy, owies i fasola są bardzo korzystne, jeśli zostaną dodane do codziennej rutyny. Jednak niektóre zdrowe produkty nadal mogą powodować problemy z tłuszczem na brzuchu. Weźmy na przykład brokuły, które zawierają dużo wody, co może być przyczyną wzdęcia żołądka.

Jak uzyskać płaski brzuch? 7 skutecznych wskazówek w Twojej diecie

1. Zmień swoją dietę

Świetne wyglądający brzuch robi się w kuchni, a nie na siłowni. Spożywanie niskotłuszczowcyh pokarmów, pomoże Ci zrzucić wagę i tłuszcz z brzucha. Postaraj się wyeliminować niezdrowe jedzenie i smażone potrawy, zmniejsz lub odetnij cukier i ogranicz spożycie rafinowanych węglowodanów. Skoncentruj się na jedzeniu większej ilości posiłków zawierających białko z kurczaka, ryb i indyka i podawaj z warzywami gotowanymi na parze lub pieczonymi.

2. Jedz więcej białka

Białko to bardzo ważny element diety odchudzającej! Zmniejsza apetyt, przyspiesza metabolizm i może pomóc w spożywaniu do 400 mniej kalorii dziennie. Badania pokazują, że osoby, które jedzą więcej wysokiej jakości białka, mają mniej tłuszczu na brzuchu.

Dobre źródła białka znajdują się w produktach takich jak:

  • całe jajka
  • brokuły
  • łosoś
  • krewetki
  • pierś z kurczaka
  • migdały
  • jogurt grecki

3. Nie pij kalorii

Soda, soki, napoje energetyzujące i mieszane kawy są pełne pustych kalorii i cukru. Przeciętna puszka napoju gazowanego zawiera 150 kalorii. Picie jednej puszki dziennie dodaje 130 000 kalorii rocznie lub 8 kilogramów tłuszczu. 100% sok jabłkowy może brzmieć zdrowo, ale jedna szklanka 300 ml zawiera 120 kalorii i 28 gramów cukru. Twoje ciało nie rejestruje płynnych kalorii, takich jak kalorii przyjmowanych z żywność.

4. Przestań pić (alkohol)

Picie napojów alkoholowych – zwłaszcza piwa – wiąże się ze zwiększoną zawartością tłuszczu w brzuchu. Piwo jest również znane jako płynny chleb, ponieważ zawiera szaloną ilość węglowodanów. Nie tylko piwa należy unikać. Oto jedna rzecz: kiedy ciężko pracujesz nad płaskim brzuchem, picie jakiegokolwiek piwa, koktajlu lub alkoholu to zły pomysł.

Twoje ciało postrzega alkohol i piwo jako toksynę. W momencie, gdy napój alkoholowy dostanie się do organizmu, wątroba natychmiast przestanie spalać tłuszcz, aby metabolizować alkohol – co spowalnia utratę wagi. Pij wodę! Pij 2 l wody dziennie. Pij więcej, jeśli jesteś aktywny. Pozostawanie nawodnionym utrzymuje odpowiedni poziom energii, a wypicie szklanki H20 przed posiłkami zmniejszy liczbę spożywanych kalorii.

5. Gotuj w domu

badania naukowe wykazały, że prawie wszystkie posiłki w restauracji – bez względu na styl kuchni – zawierają znacznie więcej kalorii niż powinno się je spożywać w posiłku, a wiele z nich zawiera więcej niż powinieneś przyjąć przez cały dzień. Gotowanie w domu to pożywny sposób kontrolowania porcji i składników żywności. Ponadto badania pokazują, że osoby, które gotują w domu, przyjmują o 140 kalorii mniej niż osoby, które jedzą poza domem.

6. Jedz przy stole

Czy kiedykolwiek usiadłeś, aby obejrzeć Netflix i pierwszą rzeczą, którą wziąłeś do ręki to była paczka chipsów? Kiedy koncentrujemy się na telewizorze, a nie na tym, co trafia do naszych ust, wszyscy mamy tendencję do przejadania się i pomijania znaków, które wysyła nasze ciało, gdy jest pełny. Cóż, nazywa się to uważnym jedzeniem i kiedy już się tego nauczysz, nie tylko schudniesz , ale jedzenie stanie się przyjemniejsze, a nawet lepiej będzie smakowało.

7. Bądź aktywny

  • Spacerowanie
  • Biegać
  • Rower
  • Siłownia

Ruszaj się przez co najmniej 25 minut 5 razy w tygodniu.

Porady dietetyczne na płaski brzuch

W dzisiejszych czasach nie brakuje porad dotyczących płaskiego brzucha i może to być wręcz paraliżujące. Jeśli uda Ci się zmotywować się do utraty wagi, trudno będzie wiedzieć, co zrobić najpierw, aby osiągnąć swój cel. Aby pomóc Ci rozpocząć ścieżkę prowadzącą do płaskiego brzucha i szybkiej utraty wagi przygotowałam dla Ciebie dietę na płaski brzuch.

Pokarmy, które pomogą Ci schudnąć i zmniejszyć tłuszcz z brzucha:

Grejpfrut: Grejpfrut to pożywny owoc, który może pomóc w utracie wagi. Jest bogaty w błonnik i przeciwutleniacze, które mogą chronić przed niektórymi schorzeniami, takimi jak choroby serca i udar. Błonnik grejpfruta może pomóc Ci poczuć się pełniejszym i jeść mniej kalorii w ciągu dnia, co może przyczynić się do utraty wagi. Grejpfrut jest również bogaty w witaminę C, jest to silny przeciwutleniacz, który może wzmocnić odporność i zredukować tłuszcz z brzucha. Dodanie tego niskokalorycznego, bardzo pożywnego owocu do diety może pomóc zrzucić kilogramy. Jeśli przyjmujesz określone leki, przed dodaniem grejpfruta do diety odchudzającej skonsultuj się z lekarzem lub dietetykiem.

Jabłka: Kolejny pożywny owoc pełen błonnika. Jabłka mogą być bardzo dobre dla Twojej talii. Wykazano, że ten pyszny, chrupiący owoc redukuje tłuszcz z brzucha u osób otyłych bez skutków ubocznych. Uważa się, że polifenole zawarte w jabłkach mogą odgrywać ważną rolę w metabolizmie tłuszczów w organizmie.

Fasola: Fasola jest doskonałym źródłem białka, które może przyspieszyć metabolizm i pomóc Ci jeść mniej kalorii. Badania sugerują, że białko może skutecznie redukować tłuszcz z brzucha. Oprócz wysokiej zawartości białka fasola jest również bogata w błonnik. Spróbuj dodać ten sycący i wszechstronny pokarm do swojej diety, aby uzyskać lepsze wyniki.

Orzechy: Badania wykazały, że codzienne spożywanie garści orzechów może pomóc schudnąć i utrzymać prawidłową wagę. Orzechy są pełne błonnika, białka i innych składników odżywczych, które zapewnią Ci sytość i zmniejszą ryzyko przejadania się później. Orzechy są jednym z najlepszych naturalnych źródeł zdrowych tłuszczów, które pomagają zapobiegać powstawaniu tłuszczu z brzucha. Na przykład badanie opublikowane w Diabetes Care w 2007 roku wykazało, że osoby, które stosują dietę bogatą w tłuszcze jednonienasycone, rzadziej gromadzą tłuszcz w okolicy talii i częściej tracą tłuszcz z brzucha. Jedzenie orzechów z umiarem w ramach zbilansowanej diety może pomóc w uzyskaniu płaskiego brzucha.

Jogurt: Jogurt – czy to grecki, czy tradycyjny – może być świetnym dodatkiem do diety odchudzającej. Jogurt to żywność zawierająca składniki odżywcze, które mogą być korzystne w przypadku utraty tłuszczu z brzucha. Wybierz jogurt naturalny, który jest szczególnie bogaty w białko i jest ważnym makroskładnikiem odżywczym wspomagającym odchudzanie. Badania wykazały, że zdrowe bakterie jelitowe mogą pomóc w utrzymaniu prawidłowej wagi. Upewnij się, że wybierasz wysokobiałkowy, niskocukrowy lub naturalny jogurt i dodajesz pożywne jagody i migdały, aby przyspieszyć utratę wagi.

Jak uzyskać płaski brzuch?

Na pewno dużo o tym słyszałeś – najlepszym sposobem na pozbycie się tłuszczu z brzucha jest zdrowa dieta. Tak, to w 100% prawda! Wiele osób prosi o najlepsze ćwiczenia, aby pozbyć się tłuszczu z brzucha, ale żadne ćwiczenia same w sobie tego nie zrobią. Potrzebujesz dobrej diety. Tłuszcz z brzucha może być trudny do zredukowania. Ale przestrzegając tego pożywnego i elastycznego planu żywieniowego, powinieneś zacząć zauważać widoczne zmiany za około sześć tygodni.

  1. Utrzymuj nawodnienie przez cały dzień.
  2. Jedz co 2-3 godziny.
  3. Ogranicz spożycie soli i cukru.
  4. Trzymaj zdrowe przekąski w swojej torbie.
  5. Spożywaj zdrowe węglowodany (warzywa, owoce i produkty pełnoziarniste), zdrowe tłuszcze i chude białko w każdym posiłku.
  6. Spożywaj codziennie zdrowe tłuszcze, takie jak olej rybny, oliwa z oliwek, orzechy i nasiona.
  7. Śpij przynajmniej 7-8 godzin i odstresuj się, medytując lub mając swój „czas dla siebie”.
  8. Pozbądź się niezdrowej żywności ze spiżarni.
  9. Przygotuj własne jedzenie, aby uniknąć spożywania dodatkowych ukrytych kalorii w postaci pakowanych sosów, bławatka i rafinowanej mąki.
  10. Ćwicz przynajmniej 4-5 godzin tygodniowo.
Porzeczkowa 14b | 55-002 Kamieniec Wrocławski
Pon-Sob: 9:00-18:00

Bądź na Bieżąco

Dodaj swój adres email i otrzymuj powiadomienia o nowościach i promocjach.